Gwarancja zwrotu i wygodne płatności
Zakupiony towar można zwrócić do 14 dni
Zakupiony towar można zwrócić do 14 dni
Dokonaj szybkiego zakupu bez zbędnego logowania
Tak. Zamówienia są przyjmowane pod numerem telefonu 602-498-506
Wysyłki towaru dokonujemy następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty lub natychmiastowo po wybraniu opcji za pobraniem (do godziny 12.00). Zastrzegamy sobie możliwość opóźnienia w wysyłce ze względu na tymczasowy brak towaru na stanie magazynowym lub w przypadku pracochłonnego pakowania przedmiotów gabarytowych do 3 dni roboczych.
3. W jakich godzinach mogę składać zamówienia?
Zamówienia przyjmowane są przez 24 godziny na stronie www.jukat.pl na dobę w ciągu całego roku, zaś te telefoniczne w godzinach pracy tj. 8.00- 16.00. Te, które zostaną złożone po godzinie 12.00, będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. Podobnie te, które zostały złożone w soboty, niedziele oraz święta.
4. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Kupującym przysługuje prawo do zwrotu oraz reklamacji przesyłki. Szczegóły znajdują się w Regulaminie: Zwroty i reklamacje.
Nie trzeba posiadać konta, by dokonywać zakupów. Klienci mają możliwość wyboru, czy i w jakim zakresie chcą korzystać z naszych usług i udostępniać o sobie informacje.
Zarejestrowani Klienci mogą szybciej dokonywać zakupów. Dane osobowe wpisuje się nie każdorazowo, lecz tylko raz, podczas rejestracji.
Tak. Szczegóły można ustalić pod numerem telefonu 602-498-506.
Koszt przesyłki dostarczanej za pośrednictwem kuriera uzależniony jest od wagi towaru, jego wartości oraz wybranej formy płatności. Szczegółowe informacje dostępne są na stronie KOSZT DOSTAWY.
Oferujemy Państwu następujące formy płatności:
Płatność przy odbiorze / Pobranie
Płatność podczas odbioru osobistego w siedzibie firmy
Płatność przelewem / Przedpłata
Płatność Przelewy24
Szczegółowe informacje dotyczące poszczególnych form płatności znajdują się na stronie PŁATNOŚCI.
Tak. W takiej sytuacji prosimy o wiadomość na adres e-mail: biuro@jukat.pl, w której zawrą Państwo następujące informacje: numer zamówienia, numer artykułu, w którym życzą sobie Państwo nanieść poprawki, i wyjaśnienie, jakiego rodzaju zmian sobie Państwo życzą. Poprawek można dokonać w ciągu 12 godzin od złożenia zamówienia.
Należność za zwrócony towar przelejemy w ciągu 7 dni od daty zatwierdzenia zwrotu.
Jakiekolwiek zgromadzone informacje wykorzystane będą tylko i wyłącznie do prawidłowego przeprowadzenia transakcji, dostarczenia towarów pod wskazany adres oraz do poprawy jakości naszych usług. Na podany przez Państwa podczas dokonywania zakupów adres e-mail będziemy wysyłać Newsletter. W każdej chwili można z niego zrezygnować.
Swoje dane osobowe można zmienić samodzielnie w zakładce: Moje konto, klikając w polecenie Ustawienia konta. Następnie należy zalogować się na www.jukat.pl używając jako loginu nicku podanego podczas rejestracji oraz indywidualnego hasła dostępu do konta. Można także napisać e-maila na adres: biuro@jukat.pl lub tradycyjnie – wysłać list polecony:
FTHU Morzyk Krystyna
rzeziny Kolonia
Staszica 58
42-263 Wrzosowa
i poprosić o stosowną zmianę.
Prosimy upewnić się, że adres e-mail w polu login oraz hasło zostały wpisane poprawnie. Warto zwrócić uwagę na wielkość liter, a także na wciśnięty klawisz „caps lock” na klawiaturze komputera.
Jeśli nie pamiętają Państwo hasła, prosimy kliknąć polecenie „przypomnij hasło”. Pojawi się wtedy komunikat z prośbą o podanie adresu e-mail, na który wyślemy hasło. W razie dalszych trudności prosimy o kontakt na adres e-mail biuro@jukat.pl lub telefonicznie pod numer telefonu 602-498-506.
Tak. Koszt wysyłki podlega indywidualnej ocenie. Informacji o dostawie na terenie innych państw udzielamy pod numerem telefonu:
602-498-506.
16. Czy mogę sprawdzić status swojego zamówienia?
Tak. Status zamówienia można sprawdzić po zalogowaniu się w zakładce: Moje konto klikając w polecenie Moje Zamówienia.
17. Czy mogę zmienić hasło do swego konta?
Tak. W tym celu należy się zalogować i wejść w zakładki: Moje konto klikając w polecenie Ustawienia konta.
18. W jakiej walucie przyjmowane są płatności?
Płatności prosimy dokonywać w polskich złotych (PLN).